استاد محمد بهرامي در بندرلنگه


استاد محمد بهرامي رئيس كميته مربيان فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي ايران و سرمربي سابق تيمهاي ملي امارات ، كويت و ايران جهت برگزاري يكدوره آموزش كوميته به شهرستان بندرلنگه خواهند آمد.
ايشان كه از مدرسان برجسته كاراته ايران و عضو شوراي آموزش فدراسيون كاراته نيز مي باشند قرار است در مورخ هشتم ديماه ۱۳۹۱ به آموزش هنرجويان كاراته ي باشگاه البدر بندركنگ بپردازند.
بانوان : ساعت ۹ تا ۱۲ صبح سالن فجر بندرلنگه
آقايان : ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر سالن فجر بندرلنگه
+ نوشته شده در ۱۳۹۱/۱۰/۰۴ ساعت 10:40 توسط روابط عمومی هیئت کاراته
|
این وبلاگ برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر عملکردهای هیئت کاراته شهرستان بندرلنگه راه اندازی شده است. با نظرات خود ما را یاری کنید.