استاد محمد بهرامي رئيس كميته مربيان فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي ايران و سرمربي سابق تيمهاي ملي امارات ، كويت و ايران جهت برگزاري يكدوره آموزش كوميته به شهرستان بندرلنگه خواهند آمد.

ايشان كه از مدرسان برجسته كاراته ايران و عضو شوراي آموزش فدراسيون كاراته نيز مي باشند قرار است در مورخ هشتم ديماه ۱۳۹۱ به آموزش هنرجويان كاراته ي باشگاه البدر بندركنگ بپردازند.

بانوان : ساعت ۹ تا ۱۲ صبح سالن فجر بندرلنگه

آقايان : ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر سالن فجر بندرلنگه